Categorie

PAUL și Golin au căutat cei mai iscusiți Bread Artists

filtrer

Publié le : 2014-11-26
Categorie: Presă

Paul și Golin au căutat cei mai iscusiți Bread Artists

Anul acesta, brutăriile Paul sărbătoresc 125 de ani de tradiție în arta panificației și patiseriei. Unul din proiectele pregătite de echipa Golin pentru a marca această aniversare este Bread Artists.

Alături de Cristina Mazilu, autoarea blogului Mazilique.ro, publicul a aflat cum, cu ajutorul diverselor sortimente de pâine de la Paul, se pot pregăti sandwich-uri spectaculoase, care pot fi preparate rapid acasă, pentru a fi consumate atât dimineața, cât și în timpul zilei ca o gustare savuroasă.  

„Pâinile Paul pot reprezenta baza unor momente culinare speciale, indiferent dacă vorbim de un mic dejun rapid, un prânz delicios sau o cină usor de pregătit. Prin Bread Artists am dorit să arătăm că fiecare dintre noi poate fi un artist gastronom folosind produsele Paul iar prin moduli în care echipa Golin a construit comunicarea acestui proiect am reușit să transmitem mesajul campaniei”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.

2014 este un an festiv pentru Paul, astfel că pe parcursul anului am pregătit numeroase activări și surprize pentru fanii brandului. Bread Artists este unul dintre aceste proiecte, prin care am adus clienții aproape de brand cu ajutorul unuia dintre cei mai îndrăgiți food influenceri, Cristina Mazilu”, a declarat Monica Botez, Partner, Golin România.   

Primul pas a fost acela de a o invita pe Cristina Mazilu să realizeze trei rețete de sandwich-uri speciale, folosind trei tipuri de pâine din brutăriile Paul. Odată cu publicarea rețetelor, Cristina i-a provocat pe cititorii blogului său și pe fanii paginii de Facebook Paul să propună și ei rețete de sandwich-uri creative. Cei care au oferit cele mai interesante rețete au devenit Bread Artists și au fost invitați să își pună în practică propunerile în cadrul unei sesiuni de gătit desfășurate la Paul Universitate, în prezența Cristinei Mazilu.

Pe toată perioada proiectului, comunicarea cu publicul țintă a fost realizată folosind doar social media, pagina de Facebook Paul România și Mazilique.ro fiind locul de întâlnire al fanilor sandwich-urilor speciale.

Distribuie acest articol

Top