Română
- English
- Română
Publié le :
2016-07-07
Categorie:
Presă
Cumpără o tartă cu zmeură de la Paul și oferă zâmbete copiilor din MagiCAMP
Paul lansează prima campanie de responsabilitate socială în România: „La Paul, când iei, dai!”, în colaborare cu MagiCAMP, tabăra copiilor cu afecțiuni oncologice. Până pe 31 decembrie 2016, brutăriile Paul vor dona către MagiCAMP 1 leu din prețul fiecărei Tartelette Framboise vândută, pentru a oferi copiilor posibilitatea de a practica activitatea care le lipsește cel mai mult din viața lor – joaca. Banii adunați vor merge în fiecare lună către MagiCAMP pentru întreținerea taberei, achiziționarea jucăriilor și celor necesare pentru organizarea activităților distractive.
MagiCAMP este tabăra copiilor cu afecțiuni oncologice. În fiecare vară, timp de o săptămână, micii „exploratori” sunt introduși în lumea basmelor și aventurilor, astfel încât mintea și sufletul lor să treacă mai ușor peste greutățile la care sunt supuși. Peste 170 de copii își vor regăsi anul acesta copilăria în taberele MagiCAMP!
Co-fondatorul MagiCAMP este jurnalista Melania Medeleanu, care devine și ambasadorul campaniei „La Paul, cand iei, dai!”, pe care o va promova prin intermediul rețelelor de socializare.
„Tartelettes Framboises sunt unele dintre cele mai vândute produse cu fructe din gama Paul, fiind în același timp un simbol al copilăriei și al vacanțelor de vară, când cei dragi ne răsfățau cu deserturi cu fructe. De aceea, am decis să donam 1 leu din prețul acestor tarte pentru a aduce toată bucuria vacanțelor, cu joacă și relaxare, copiilor din MagiCAMP. Tabăra se află într-un loc de basm (într-o vale situată la poalele munților Carpați, în Brănești, lângă stațiunea Pucioasa), în care copiii pot avea parte de multe activități ce le pot stimula încrederea în ei și pot savura din plin gustul copilăriei. Pentru ca toate acestea să fie posibile, acești copii au nevoie de susținerea noastră - a companiilor și a oamenilor ”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
„Dintr-o tabără cu 32 de copii, în doar trei ani MagiCAMP s-a transformat într-o casă, în familie, pentru aproape 180 de copii. Copiii aceștia cu totul speciali sunt deja familia noastră. Suntem extrem de onorați să le putem fi alături în momentele dificile prin care trec și să le redăm o părticică din copilăria de care prea adesea nu au parte. Le suntem îndatorați tuturor prietenilor MagiCAMP și brutăriilor Paul România pentru că ne ajută să realizăm acest lucru”, a declarat Melania Medeleanu, jurnalist & co-fondator MagiCAMP.
MagiCAMP își propune să le ofere copiilor „Joaca la greu” – așa cum spune și motto-ul taberei. Activitățile sunt tratate la modul cel mai serios și sunt implementate împreună cu medici oncologi, pediatri, psihologi specializați și entertaineri de top. Printre jocurile pe care le practică copiii se numără cățărările pe panou vertical, zborul cu tiroliana, trasul cu arcul, echitația, pictura, sportul, teatrul, cântatul la tobe și multe altele, toate gândite astfel încât fiecare copil să poată participa, indiferent de provocările de mobilitate sau de alt tip cu care se confruntă.
Toate acestea ajută la creșterea încrederii în propriile forțe, a stimei de sine, a independenței și a interesului copiilor față de construirea de prietenii noi și participarea la diferite activități sociale.
În 2016, peste 170 de copii vor petrece o săptămână la Branești și se vor juca la greu într-o tabără plină de magie și aventură în care zâne și Ilene Cosanzene, prinți și prințese vor crea câte o poveste pentru fiecare copil a cărui viață se împarte între casă și patul de spital.
Mai multe informații despre campanie, brutării, produse și oferte găsiți pe paginile de Facebook și Instagram ale Paul România și pe site-ul MagiCAMP.